piątek, 23 maja 2014

Świcznik

Kolejnym zadaniem u Danusi jest wykonanie świecznika od podstaw. Ze względu na to, że obecnie nie mam za wiele czasu na moje robótki to właśnie ta zabawa motywuje mnie do działania. Chcąc spędzić trochę czasu z córką, pomyślałam, że zrobię świecznik z masy solnej. Justynka szybko się jednak znudziła...no ale chęci miałyśmy obie :)

i oto jak wygląda nasze bądź co bądź wspólne dzieło:



 i jeszcze parę zdjęć przed upieczeniem... (jak widać z reszty masy powstał aniołek )


 i banerek Danusi
pozdrawiam serdecznie i życzę udanego weekendu!

13 komentarzy:

  1. Nie ma to jak wspólna praca z dzieckiem.wtedy wszystko wychodzi najpiękniej na świecie;)
    Ciekawy wzór i ciekawe kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak tak podzielam zdanie Ilonki a świcznik jak go nazywacie superaśny będę tzrymać kciuki w głosowaniu papappa- buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zapomniałam dodać wspaniałego weekendu wam życzę Marii

      Usuń
  3. Moje skojarzenie to "świecznik ogrodowy". Może to przez te kolory? Wygląda uroczo Kasiu. Mnie wciąż kusi masa solna bo nigdy nie próbowałam. Myślę, że formowanie ładnych i ciekawych kształtów to trudna sztuka. Może kiedyś się odważę. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Danusi rodzą się fajne pomysły. Wspólna piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna sprawa taka praca z dzieckiem, ile tu radości, ile dobrej nauki...

    OdpowiedzUsuń
  6. No super wyszedł świecznik, a najważniejsze że wspólnie ulepiony z córcią. Życzę powodzenia w głosowaniu pozdawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest przykład dobrej organizacji. Wspólna zabawa z dzieckiem, dzięki której powstają jeszcze fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma nic lepszego jak wspólna zabawa/pasja z córcią! Oby więcej takich pięknych dzieł powstało! Życzę powodzenia w głosowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Popieram dziewczyny zabawa z dzieckiem nie jest straconym czasem i zawsze wychodzą niepowtarzalne i oryginalne prace.Wam się to udało swietnie.
    Życzę powodzenia i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super praca! Kolorowa,wesoła.Niema to jak zabawa z dziećmi,zawsze powstają niepowtarzalne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń