niedziela, 9 sierpnia 2015

Traktor poduszka i nowa odsłona różowej Tildy króliczka.


Witam serdecznie w ten kolejny upalny dzień. Pogoda nie sprzyja w tworzeniu, sprzątaniu ani przygotowywaniu wyprawki dla dzidziusia. Zaczynam się już trochę stresować, bo w planach miałam być gotowa w sierpniu z praniem, prasowaniem ciuszków, wózka i innych rzeczy potrzebnych dla maleństwa i dla mnie. Ale po prostu nie mam siły i mam tylko nadzieję, że dzidzia nie będzie chciała przyjść na świat wcześniej jak pod koniec września.

Dziś chciałam się pochwalić nowymi tworami. Pierwsza to podusia traktor. Przynajmniej w pierwszym zamyśle miał to być traktor, ale jak się mu przyjrzałam to stwierdziłam, że jest też trochę do lokomotywy podobny :)


 Druga przytulanka to tildowa króliczka cała w różu.





6 komentarzy: