piątek, 9 grudnia 2016

Spodnie dresowe - buggy

Nigdy nie lubiłam spodni dresowych. Zawsze wydawało mi się, że są mało eleganckie, szybko się naciągają na kolanach. Pewnie to jest wspomnienie z mojego dzieciństwa.
Dziś na szczęście mamy możliwość kupienia wysokiej jakości dzianiny i dzięki temu uszyć fajne i bardzo praktyczne spodnie. Krój buggy jest jednym z najwygodniejszym z krojów. Ja bardzo go doceniam, bo widzę jak dziewczynki świetnie w nich i wyglądają i się czują. Dlatego szyję je i szyję. Dziś pokaże dwie pary.







3 komentarze:

  1. Ale śliczne, ten materiał w Myszki Miki jest obłędny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne. U mnie też niedługo na tapecie takie porteczki dla córci :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Och jak mi się marzą spodnie baggy !!!!!!!!!!!! <3 Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń