czwartek, 13 października 2016

Domek dla lalek - domek torebka

Uszyłam domek dla lalek - taki domek, który może być tez torebką. Pociecha może włożyć do niego swoja ulubiona lalę, mebelki czy inne skarby i wziąć ze sobą. Już kiedyś widziałam tego typu domek i również garaż na samochody (nie mam syna, więc bardziej odnajduję się w tematyce dziewczęcej, ale nie mówię, że nigdy garazu nie uszyję).

Gdy szyłam domek, zrobiłam kilka zdjęć i zrobiłam taką małą instrukcję jak ja uszyłam ten domek. Może są jakieś łatwiejsze czy lepsze metody, nie wiem. Jednak gdyby ktoś był zainteresowany tym jak uszyć domek torebkę, to zapraszam na sklepikowy blog.

A tutaj kilka zdjęć:

 tak się prezentuje wnętrze domku. Jest okno i komoda z lampeczką.



 Na zewnątrz widać drzwi wejściowe i okono

 a z boku domku rośnie jabłoń.



5 komentarzy:

  1. Wow wielkie wow - super domek - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny domek ,kolorowy i nawet z sówkami.Kasiu mało Ciebie ostatnio ,mam nadzieję ,że wszystko w porządku.
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW!No pomysł pierwsza klasa ! idealny dla dziewczynk, szczególnie w podróży, zawsze mogą się pobawić. Idealne wykonanie , ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń