wtorek, 31 grudnia 2013

Wspomnienia świąteczne i spojrzenie w przyszłość

Dziś mam więcej czas dla mnie i jest to chwila, w której mogę skusić się na mała refleksję o sobie, o przyszłości...

Spojrzałam na swój dom, w którym pachną jeszcze świąteczne pierniczki, świecą się lampki na choince...w pokoju obok śpi mój maluch...i uśmiech sam pojawia się na twarzy. Chciałabym bardzo aby przyszły rok przyniósł nam wszystkich dużo takich dobrych chwil, w których będziemy się czuć spełnieni, szczęśliwi, kochani...

a oto jeszcze krótka podróż w czasie po świątecznych wydarzeniach:

makowiec wodny...

 urodzinowy tort Justynki - 4 lata temu dostałam wyjątkowy prezent pod choinkę - córeczkę
 w drugi dzień świąt wybraliśmy się z życzeniami do sąsiadów, mąż z córką byli pastuszkami, ja Maryją z dzieciątkiem na rękach (8 kilowy piesek Ziucia) i owieczka - Stefcia - na zdjęciu poniżej
 i jeszcze troszkę dekoracji... - krzywa wieża, tzn choinka z papierowej wikliny
 choineczka z filcu z cekinami
 serduszko - zawieszka...
 i kolorowy stroik - pierwotnie była świeczka - gwiazdka, ale się już zdążyła wypalić ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz