czwartek, 30 stycznia 2014

Czy anioł może mieć czare włosy? Tilda Klaudia

Uszyłam swoją pierwszą lalę. Już wiele Tild było uszytych, ale mnie to nie zniechęciło :)


A oto kilka fotografii jak powstawał aniołek.

 Przerysowywanie szablonu
 a tak oto wyglądała moja czarno włosa Tilda w kawałkach
 a tutaj goła bidusia, czeka na ubranko
 i jest, suknia z epoki Jane Austen
 i małe rączki gotowe do przytulenia nowego domownika
a szablony i sposób uszycia można znaleźć w tej książce

Tilde zgłaszam na wyzwanie PWC "Niekartkowe"

11 komentarzy:

  1. Ależ cudna :) i jak najbardziej czarne włosy może mieć :) I jak tak patrzę na etapy tworzenia to wydaje mi się to łatwiejsze niż myślałam :) może i ja się skuszę? Marzy mi się taka anielica już od baaaardzooooo dawna :) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna anielica to teraz następną proszę szyj bo to fajna zabawa mnie w domu się pytają czy ja czasami nie zdziecinniałam - hihihi dobrze że mam na kogo zgonić że to dla małej Zu -buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. Anielica wyszła super... a kto powiedziała że anioły muszą być blondynami :) Podglądam te Tildy... i chyba spróbuję sobie taką podobną zmajstrować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i pięknie Ci wyszło anielisko :) Gratulacje! Trzymam kciuk za następne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna anielica ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam się na szyciu lalek ale Twoja bardzo mi się podoba. Ma śliczną sukienkę. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. no ja już kiedyś pisałam że igła z nitką to nie moja bajka...anielice z czarnymi włosami - czemu nie:) świetna

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniołek cudny, każdy kolor włosów dozwolony. A ja jeszcze do tej pory nie odważyłam się na uszycie takiej Tildy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała! A kolorek włosów jak najbardziej na miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ta Tildusia niecierpliwa... gola i nie wesola ale zniecierpliwiona....:) dzieki za udzial w wyzwaniu PWC :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie Pani Kasiu...
    Właśnie wpadłam z rewizytą popodziwiać i pozwiedzać tu u Pani..
    Same cuda, nie wiem od czego zacząć...a że zwę się blog.tildy postanowiłam od nich zacząć...
    Gratuluję talentu ♥ wszystko piękne i z duszą...
    Już czuję że będę częstym gościem!
    Pozdrawiam gorąco i życzę zawsze twórczych chwil.....
    Pozdrawiam Bernadeta

    OdpowiedzUsuń