środa, 15 stycznia 2014

Kartka dla Babci

Tym razem przygotowałam kartkę sama (tzn. bez pomocy córki) i dla mojej Babci.
Szukając inspiracji trafiłam na świetna zabawę organizowaną przez Craft Szafie

 A oto i moja pierwsza tego typu kartka!
 Niebieski kwiat wykonałam samodzielnie, natomiast sempel wydrukowałam z tej strony
 biała farba jest na skrzydłach oraz widać na nich przyklejone "piórka" czyli sznurek
 kartka jest potuszowana na pomarańczowo

 Również tą pracę zgłaszam na wyzwanie z Babcinego Kuferka


6 komentarzy:

  1. Świetnie połączyłas wytyczne i dziękujemy za tak szybki odzew :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza praca !
    Dziękuję za zabawę na blogu Craft Szafa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. łał:) expresowe tempo! bardzo dziękuję za udział w naszej zabawie i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie skrzydlata kartka, dzięki wielkie za udział w wyzwaniu :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. super pozytywna praca, dziękuję za zabawę z Craft-Szafą:)

    OdpowiedzUsuń