niedziela, 16 lutego 2014

Tilda Justynka

Witam serdecznie!
Dziś chciałam Wam pokazać zamówienie jakie otrzymałam od mojej córki. Lala miała mieć dwa warkocze zawiązane czerwonymi kokardkami. Miała mieć spodenki, a później się zmieniła koncepcja i miała być spódniczka - więc są spódnico - spodnie.



Lala ma rozbierany kapelusik i dżinsową katanę.


a teraz gwóźdź programu.....

                                            DZIURA

                                                            ...............

dziura na guziczek.

Już wyjaśniam o co chodzi. Otóż Danusia Witkowska zaproponowała na swoim blogu zabawę Wyzwania Siódemkowe. Pierwszym tematem jest właśnie dziura. Jeśli podoba Wam się moja praca to zapraszam na blog Danusi i zagłosowanie na Tildę Justynkę. Do 7 marca zgłasza się prace, a później będzie 4 dni na głosy.




19 komentarzy:

  1. Fajna, czyżby to w hołdzie naszej złotej Justynki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jesteś Kasiu szybka! Ja wciąż główkuję nad "dziurą". Lala jest świetna i pięknie ubrana. Córcia na pewno szczęśliwa. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. No kochana śliczna lalunia ,a dziura idealnie pasuje do wyzwania.Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No jak się nie uśmiechnąć;)))Lala śliczna,no i ta dziura jest boska;))
    Powodzonka w wyzwaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję pomysłu i szybkości światła w wykonaniu dziury. Moja dziura się jeszcze tworzy ale pomysł na nią juz mam i to najważniejsze !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest ^^
    Pozdrawiam cieplutko, Gosia

    OdpowiedzUsuń
  7. Lala urocza a i DZIURA pomysłowa ;) Ja też już stworzyłam swoją DZIURĘ ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu ty masz wspaniałe pomysły a Justynka z dziurą po guziku jest rewelacyjna - ja nie wiem czy zdąże w wyzwaniu mam jeszcze trzy dni chyba pogubiłam się troszkę z czasem - ot nieraz tak w życiu wychodzi jak by co to będę kibicować - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłowo... dziura wkomponowana w fajną laleczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna....dziewczyno szyj...bo pięknie Ci wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietnie wymyśliłaś, jaka prosta "dziura"! I laleczka śliczna:) Pozdrawiam cieplutko i dołączam do Ciebie:) Zdolna jesteś:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna Tilda! I świetny pomysł na "dziurę". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Laleczka wyszła śliczna, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lalka jest przecudnej urody, a dziura super. Życzę wygranej w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna..zapraszam też do mnie na mały rekonesans klubtilda.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń