środa, 29 lipca 2015

Liebster Blog Award

Niedawno otrzymałam dwa wyróżnienia. Jeden od Honoraty z Fioletowej Żyrafy a drugi od Ani z Niesfornych Szmatek.

Zabawa polega na odpowiedzeniu 10-ciu pytań oraz przedstawieniu 10-ciu blogów.

Oto moje odpowiedzi:

1.Dlaczego powstał Twój blog?
Zapragnęłam pokazać światu trochę siebie. Na co dzień pracuję przed komputerem. Na szczęście mam dom i działkę, na której mogę trochę podziałać. Koleżanka zasiała ziarenko pasji do rękodzieła. Nie chcąc trzymać swoich prac w szufladzie postanowiłam podzielić się nimi z Wami.

2.Czy uważasz, że spełnił Twoje oczekiwania?
Tak, blog pozwala mi się uzewnętrznić, pokazać z innej strony, porozmawiać z innymi pasjonatami rękodzieła.

3.Czy bardziej cenisz "elegancką prostotę", czy wolisz blogi z dużą ilością grafiki i muzyką?
Za dużo to nie zdrowo. Ważne jest dla mnie aby nie przesadzić, bo później trudno skupić się na tym najważniejszym. Muzyka jest ok, jak mi się nie podoba to wyłączam :)

4.Czy negatywne komentarze są dla Ciebie przyczynkiem do zastanowienia się nad publikowaną treścią?
Nie otrzymałam żadnego negatywnego komentarza, ale zdarzają się pomocne uwagi, co jest dla mnie bardzo przydatne, gdyż sama się ciągle uczę.

5.Jak reagujesz na hejty? Irytacją, śmiechem czy lekceważeniem?
 Osobiście nigdy nie otrzymałam hejtu. Uważam jednak, że nie jest to najlepszy sposób wyrażania nagatywnej opini. Lepiej po prostu napisać co mi się nie podoba w pracy i co możnaby było zmienić.

6.Czy przeglądasz statystyki w bloggerze?
Tak sprawdzam, jestem ciekawa kto i jak często do mnie zagląda.

7.Czy konieczność zamknięcia bloga byłaby dla Ciebie wielkim wyrzeczeniem?
myślę, że by mi brakowało bloga. Prowadzę go od 2 lat. Czasami mam dłuższą przerwę i nic nie piszę, a później mam "okres twórczy" i często chcę się z Wami podzielić swoimi pracami.

8.Czy nominacja do LBA ma dla Ciebie jakiekolwiek znaczenie?
Oczywiście, że ma znaczenie. Jest mi niezmiernie miło, że ktoś mnie zauważył i chce mnie przedstawić na swoim blogu.

9.Czy uważasz, że publikowanie postów nawet wtedy gdy nie ma się nic do powiedzenia jest słuszne?
Lubię jak do zdjęć jest napisane kilka słów. sama wiele nie piszę, daleko mi od humanisty.

10.Czy założenie bloga wniosło dla Twojego życia jakąkolwiek wartość?
Tak, jestem bardziej odważna w pokazywaniu swoich prac na żywo. Wcześniej byłam zbyt skrępowana aby chwalić się swoimi tworami.

Oto blogi, które ja chciałabym wyróżnić:

1. Świat według Basi
2. Misiowy Zakątek
3. Stare pianino
4. Sandrynka
5. Montownia Ody
6. Crocht&Tatting
7. Violinowo
8. Aga moje ja
9. Domek na polanie
10. Życie jest piękne

 Pytania są oczywiście te same.

Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję bardzo za wyróżnienie, za każdy komentarz, za każdą wizytę.

7 komentarzy:

  1. baardzo dziękuję za to wyróżnienie :* mega mi miło z rana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci dziękuję zz wyróżnienie, jest mi niezmiernie miło, że i o mnie pomyślałaś.
    pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również bardzo dziękuję za wyróżnienie, to bardzo miłe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło Cię poznać bliżej:-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo dziękuję za wyróżnienie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń